1. از روشن بودن مودم adsl اطمینان حاصل کنید ضمنا مطمئن باشید که مودم بصورت کامل و صحیح به کامپیوتر متصل است
  2. مطمئن شوید که سروریس اینترنت شما فعال است یعنی چراغ اینترنت adsl روشن است اگر چراغ adsl شما خاموش است با یک مودم دیگر چک کنید اگر چراغ adsl مودم دوم روشن شد احتمال بسیار زیاد مودم شما خراب است و به سرویس تعمیر مودم adsl نیاز دارید.
  3. از سالم بودن کابل انترنت مودم خود اطمینان حاصل کنید.
  4. یکی دیگر از اشکالات مهم مودم ها در اکثر برند ها از جمله tp link می تواند خش خش و نویز روی خط باشد که باید بر حسب فاصله مودم و مقدار کابل کشی آن را کنترل کرد که اگر ایرادات خط و کابل وجود نداشته باشد احتمال زیاد نیاز به خدمات تعمیر مودم ADSL خواهید اشت.
  5. از طرف دیگر برند های مودم adsl در نحوه تعمیر و خرابی های آن می تواند مهم باشد. مثلا برای تعمیر مودم tp link می توان به ایرادات معمول مودم های tp link توجه کرد و ایرادات مهم و تکرارپذیر آنها را در فهمیدن ایرادات مودم و تعمیر آن مورد نظر داشت.
  6. تعمیر مودم adsl در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت مودم ها بسیار توجیه پذیر است در این شرایط و با افزایش قیمت مودم تعمیر مودم بسیار به صرفه تر از خرید مودم جدید است. بنابراین اگر مودم شما خراب شد قبل از اینکه مودم جدید بخرید حتما در مورد سرویس تعمیر مودم Adsl بصورت کامل تحقیق کنید.
Payam Gooyan Ava Pars

2 دیدگاه

سینا · آگوست 16, 2020 در 10:35 ق.ظ

بنظرم خوب بود درمورد برند های مودم بیشتر توضیح میدید؟

    vanak-mobile-admin · آگوست 16, 2020 در 11:17 ق.ظ

    سلام دوست عزیز ممنون از نظرتان بله حتما مطالب بیشتری برایتان میگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *